FETHİYE LİONS KULÜBÜ DERNEĞİ



FETHİYE LIONS CLUB



Hizmet Ediyoruz - We Serve

Hizmet Ediyoruz - We Serve

9 Mayıs 2011 Pazartesi

Lions 27. Ulusal Konvansiyon Açıklaması

MD 118-R Yönetim Çevresi Genel Yönetmenimiz Sayın Lion Nasuhi Öndersev’in Lions 27. Ulusal Konvansiyonu açıklaması:

Sayın Lionlar ve Sevgili Leolar;
27.nci Ulusal Konvansiyonumuz 118-T Yönetim Çevresinin ev sahipliğinde Şile Gardens Otel İstanbul’da 7-8 Mayıs 2011 tarihlerinde yapıldı.
118-R Yönetim Çevremizden gelerek, Konvansiyon Toplantısına katılan;
Agora, Antalya, Bahar, Buca, Damlacık, Güneş, Fethiye, Konak, Konyaaltı, Ümit ve Yamanlar Lions Kulüblerinin üyelerine Çok Teşekkür Ederim…

Bir gün önce aynı mekanda , Konsey Başkan Yardımcısının belirlendiği 4. Konsey toplantımız 101 Geçmiş Dönem Genel Yönetmeninin katılımı ile gerçekleşti. Necdet Akman Genel Yonetmenimiz, Konsey Başkan Yardımcısı olarak seçildi.

27.ci Ulusal Konvansiyonumuza 246 delegemiz katıldı. Yapılan seçimler sonucunda; Konsey Başkanlığına, PDG Yaşar Ateşoğlu, Yönetim Kurulu üyeliklerine; Nuray Marçak (118-T), Hüsamettin Ocak (118-U), Ahmet Aşır (118-R), Neşe Yıldırım (118-K), Sebahat Yıldırım (118-E), Leman Taşkın (118-Y) seçilmişlerdir.
Yönetim Kurulu Yedek Üyeliklerine; Konsey Başkan Yardımcısı PDG Necdet Akman, Yönetim Kurulu yedek üyeliklerine; Tanju Alp (T),Erdem Baylan (U), Canan Banu Dündar (R), Mehmet Yavaş (K), Hamza Kurtay (E), Ercüment Yüceler (Y) seçilmişlerdir.

1 Temmuz 2011 tarihinde göreve başlayacak Lion Dostlarımıza başarılar diliyorum.
Önümüzdeki Yıl, Ulusal Konvansiyon, Gaziantep’te yapılacaktır.
Farklarımızı Koruyalım, Benzerliklerimizi Yönetelim diyerek, en samimi Leo, Lion Sevgi ve Saygılarımı Sunarım…

Nasuhi ONDERSEV
Genel Yönetmen