FETHİYE LİONS KULÜBÜ DERNEĞİ



FETHİYE LIONS CLUB



Hizmet Ediyoruz - We Serve

Hizmet Ediyoruz - We Serve

17 Mart 2010 Çarşamba

Barış Posteri Yarışması Ödülleri Dağıtıldı









Uluslararası Lions Kulüplerinin her yıl düzenlemiş olduğu Barış Posteri yarışmasında Fethiye'den ödül kazanan öğrencilere ödülleri Fethiye Halk Kütüphanesi'nde yapılan bir tören ile verildi.



Fethiye Lions Kulübü üyeleri Barış Posteri yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödüllerini vermek üzere Fethiye Halk Kütüphanesi Müdürü Sn. Orhan Balcı 'nın sıcak ev sahipliğinde öğrencileri, öğretmen ve müdürleri ve velileri ağırladılar.


Öğrencilere başarı sertifikaları ve kitap hediye edilirken, öğrencilerin başarısında büyük katkısı olan öğretmenlerimize çiçek sunuldu.

Ödül Kazanan Öğrenciler:

Lions Genel Yönetmen Özel Ödülü:
Zeynep Okyanus (Özel Ata İlköğretim Okulu)

Sergilenmeye Değer Bulunan Eserler:

Karagedik İlköğretim Okulu:
Fatma Gül Özkan
Tayfun Üngül

Özel Ata İlköğretim Okulu:
Ece Aydın
Elif Nazlı Alp
Metehan Gürsu

Fethiye Gazi İlköğretim Okulu
Bahar Dağhan
Emine Aliosmanoğlu

Atatürk İlköğretim Okulu
Dilara Abalı
Eda Kıvrak

Öğrencilerimizi kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.