FETHİYE LİONS KULÜBÜ DERNEĞİ



FETHİYE LIONS CLUB



Hizmet Ediyoruz - We Serve

Hizmet Ediyoruz - We Serve

16 Ocak 2013 Çarşamba

Genel Yönetmen Ziyareti

118-R Yönetim Çevresi 2012-2013 Çalışma Dönemi Genel Yönetmenimiz Sn.Ln. Canan Banu Dündar'ın Yönetim Çevresi Sekreterimiz Sn. Ln. Levent Özalp ve Yönetim Çevresi Saymanımız Sn. Ln. Muzaffer Dalgıç ile birlikte kulübümüzü 14. genel toplantımızda ziyaret etmelerinden onur ve mutluluk duyduk.





Ocak ayının" Lions Kurucular Ayı" olması ve taşıdığı anlam nedeni ile Sn. Genel Yönetmenimizin bu ayda yapmış olduğu ziyaret bizim için ayrıca önem taşımaktadır.

Toplantımızda, Dünyada Lions'un Kurucusu olan Ln. Melvin Jones ile Türkiye'de Lions'un Kurucusu olan Ln. Ord. Prof. Fahrettin Kerim Gökay'ı anarak Lions'a Bağlılık Andımızı tekrarladık. Fethiye Lions Kulübü olarak 2012-2013 Çalışma Dönemi yılın ilk 6 ayında yaptığımız çalışmalarımızın sunumunu gerçekleştirdik.

Sn. Genel Yönetmenimiz bizlerle Busan Konvansiyonu izlenimlerini, Dünya Başkanımız Wayne Madden'ın hedeflerini paylaştı . Kulübümüzün Kurucu Başkanı ile Başkanlık yapmış tüm üyelerimize teşekkürlerini sundu.

Genel Yönetmenimiz Sn. Ln. Canan Banu Dündar'a, Yönetim Çevresi Sekreterimiz Sn. Ln. Levent Özalp'a, Yönetim Çevresi Saymanımız Sn. Ln Muzaffer Dalgıç'a, 12. Bölge Başkanımız Sn. Ln. Nurcan İnce'ye, Kurucu Başkanımız ve Kurucu Üyelerimiz ile toplantımıza katılan kulübümüzün kıymetli üyelerine saygı ve sevgilerimiz ile sonsuz teşekkürlerimizi iletiriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder