FETHİYE LİONS KULÜBÜ DERNEĞİ



FETHİYE LIONS CLUB



Hizmet Ediyoruz - We Serve

Hizmet Ediyoruz - We Serve

1 Temmuz 2011 Cuma

2011-2012 Dönemi Yönetim Kurulumuz Göreve Başladı

Fethiye Lions Kulübü’nün 2011-2012 Dönemi Yönetim Kurulu göreve başladı.

Dönemin Uluslararası sloganı “I Believe-İnanıyorum” ve 118-R Yönetim Çevresi 2011-2012 Dönemi Genel Yönetmeni Sn. Ln. Ahmet Aşır’ın dönem sloganı “Hizmet için Elele Gönül Gönüle” teması ile çalışacak olan Dönem görevlilerimiz:

Başkan: Sn. Ln. Seniha Öztürk Sekreter: Sn. Ln. Fügen Köksal Sayman: Sn. Ln. Semra Talaş Toplantı Yönetmeni: Sn. Ln. Funda Çavdar Kulüp Amiri: Sn. Ln. Burcu Gül 1. Başkan Yardımcısı: Sn. Ln. Semra Talaş 2. Başkan Yardımcısı: Sn. Ln. Ozlem Berk 3. Başkan Yardımcısı: Sn. Ln. Ayşegül Önder Geçen Dönem Başkanı: Sn. Ln. Zeynep Kocasinan Üyelik Direktörü: Sn. Ln. Nurcan İnce

Yeni Yönetim Kurulumuza sağlık, başarı ve mutluluk dolu bir dönem diliyoruz.