FETHİYE LİONS KULÜBÜ DERNEĞİ



FETHİYE LIONS CLUB



Hizmet Ediyoruz - We Serve

Hizmet Ediyoruz - We Serve

30 Mayıs 2013 Perşembe

Fethiye Belediye Fen Lisesi "Dr. Türkan Külen Kütüphanesi" Açılışı


2012-2013 Eğitim ve öğretim yılında eğitime açılan Fethiye Belediye Fen Lisesi öğrencilerinin ihtiyaçları olan okul kütüphanesi kulübümüzce giderilmiştir.



Kulübümüzün kıymetli üyelerinden Ln.Türkan Külen’in isminin verildiği kütüphane açılışını Fethiye Belediye Başkanı Sn. Behçet Saatçı ile birlikte Ln. Türkan Külen gerçekleştirmişlerdir.Açılış töreninde İlçe Milli Eğitim Müdürü,İlçe Halk Kütüphanesi Müdürü ,Okul Müdür ve öğretmenleri ile öğrencileri ve Lion dostu konuklarımız da bulunmuşlardır.


"Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim, bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım." diyen Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ilke ve inkılaplarına bağlı gençlerimizin yetiştirileceği Fethiye Belediye Fen Lisesi Ln. Dr. Türkan Külen Kütüphanesi açılışında yaşadığımız heyecanın mutluluğunu paylaşırız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder