FETHİYE LİONS KULÜBÜ DERNEĞİ



FETHİYE LIONS CLUB



Hizmet Ediyoruz - We Serve

Hizmet Ediyoruz - We Serve

3 Mart 2011 Perşembe

Okul Ruh Sağlığı ve Öğrenme Sorumları Eğitimi Yapıldı





Fethiye Lions Kulübümüz 3 Mart 2011 tarihinde Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün onayı ile Doç. Dr. Oya Güngörmüş Özkardeş ve Çocuk ve Ergen Psikiyatrisi Uzmanı Dr. Meltem Kora’yı Fethiye’ye davet ederek, Fethiye, Ortaca ve Dalaman’da görev yapan rehberlik öğretmenlerine "okul ruh sağlığı ve öğrenme sorunları" üzerine bir günlük eğitim çalışmasını İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzle işbirliğiyle düzenlemiştir.

Açılışını
İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sn. Yüksel Gültekin'in yaptığı eğitim çalışmasına, Fethiye, Ortaca, Dalaman Milli Eğitim Müdürlükleri Şube Müdürleri, Fethiye Rehberlik Araştırma Merkezi Müdürümüz ve rehber öğretmenler katılmışlardır.


Sabah ve akşamüstü olmak üzere iki oturumda Fethiye Kaymakamlık Toplantı Salonu'nda yapılan eğitim dört saat sürmüştür.

Doç. Dr. Oya Özkardeş’in hazırlanmasında görev aldığı ve 01.01.2009 tarihinden itibaren Milli Eğitim Bakanlığı tarafından kabul edilmiş olan “Özel Öğrenme Güçlüğü Destek Eğitim Programı” bulunmaktadır.

İstanbul'dan gelen
PREP Psikolojik Rehabilitasyon ve Eğitim Programları Derneği üyesi olan hocalarımıza katkıları için yürekten teşekkür ediyoruz.